Welkom

vrijdag 5 april 2013

Ornament van klei gemaakt met nieuwste Creatable van Marianne Design


Met de nieuwste Creatables van Marianne Design
kun je weer prachtige dingen maken.
Ik heb er een ornament van luchtdrogende klei 
mee gemaakt en dit is zo simpel!
Op de foto hieronder zie je hoe deze eruit ziet,
als je de mal er net af hebt gehaald.


Na het schuren met een schuurpapiertje/ schuurmaatje
ziet het er een stuk gladder uit, 
zie foto hieronder.


Op de foto hieronder is goed het verschil te zien
tussen de papieren versie en die van klei.
Die van klei is hoger en geeft meer diepte.
Wel krimpt het ornamentje iets door het drogen.



Na het opschuren/ polijsten kun je het net 
zo bewerken als je zelf wilt.
Glimmermist, Perfect Pearls,schilderen,
H2O Twinkling ( erg mooi!!)
aflakken of Vintage maken door er 
Distress Inkt over heen te sponzen.

Ook met Patiné is dit erg mooi!
Natuurlijk kun je het lijstje ook goud- of 
zilverkleurig maken.


Hopelijk proberen jullie het ook eens!

Groetjes,

Marjolein 

4 opmerkingen:

  1. hoi Gerda.
    ik ben hier ook meteen volger geworden en leuke tutorials staan hier.
    groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi zeg mijn dochter heeft een poosje terug mijn stanzen gebruikt voor haar marsepijn taarten te decoreren dus ze zijn niet aleen voor papiergrt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. An, bedankt dat je ook volger bent geworden!
    Gezellig!
    Jans, wat een leuke tip!
    Groetjes, Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het er ook erg leuk uitzien en ga het ook eens proberen bedankt!
    Groetjes van Anja

    BeantwoordenVerwijderen