Welkom

vrijdag 12 april 2013

Jarig

Omdat ik wist dat een lieve blogvriendin vandaag jarig is, heb ik een kaartje voor haar gemaakt.
Ze tobt met haar gezondheid en uit ervaring weet ik hoe blij je kunt zijn met wat meeleven. 
Deze kaart maakte ik voor haar. 
Het papier is van de nieuwste serie ~Vintage Spring Basics~ van Maja Design.
Het vintageplaatje (GH3040) is van Gerda's Hobbyshop en heb ik in de ovale passe partoutmal (CR1241) gedaan.
De roosjes (LR0256) en de beide takjes/blaadjes (LR0249 en LR0255) zijn allemaal van MD. 
Een vlaggenlijn en letters erop zijn van Joy! crafts.
Een tag van Magnolia achter het plaatje gestoken met een tekst van Eline's Words erop.
Verder lint, kant met roosjes, vlindertje (LR0261) en charm (JU0884) gebruikt.

Een fijne dag allemaal!

Groetjes,
Tineke

2 opmerkingen:

  1. En de jarige geniet er volop van! Het is een beauty, echt met liefde gemaakt!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een beeldschoonkaartje is dit geworden een plaatje om te zien.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen