Welkom

dinsdag 1 juni 2010

Matroosje

Hallo allemaal,

Afgelopen zondag ben ik de hele dag aan het freubelen geweest. Manlief zit in Amerika, dus tijd genoeg en het was ook prima freubelweer. Alhoewel ik toch eigenlijk liever een zonnetje zie. Ik ben druk geweest met het ontwerpen van een nieuw pakket voor op de beurs, 26 juni in de Kiekmure. En ik heb een herenkaart en een opkikkerkaart ontworpen , die je kan maken op een workshop op de beurs.
Verder heb ik wat kaartjes afgemaakt die al half af waren, onder anderen bovenstaande kaart.

Ik heb het volgende gebruikt:
- scrap basic grey lime rickey blue moon
- het blauwe scrap met de rondjes is al heel oud en heet upper
deck, maar ik kan niet meer zien van welk merk
- ek pons foto hoekjes
- rondje is geembost met cuttle bugmal
- knoopjes van sizzlits mal
- blauwe strook cuttlebug
- stempel bildmalarna

Groetjes,
Ankeline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten