Welkom

donderdag 10 juni 2010

Magnolia





Hallo allemaal,

Van de week maar weer eens aan het kleuren gegaan met de copics. Het valt niet mee om de juiste kleuren bij mijn scrappapier te vinden, omdat ik nog niet zo heel veel kleuren heb. Wat moet het heerlijk zijn, wanneer je alle kleuren van de copics in je bezit hebt! Ik meng soms ook kleuren die niet bij elkaar horen.
Materiaal wat ik gebruik hebt:
- scrap van magnolia A little Yummy for your tummy: - pink muffin dot
- pink chef plaid
- candy
- vlindermal van Joy
- bloemen prima flowers #533519
- witte roosjes gekleurd met copics
- blaadjes
- nestabilitiemal
- splitpenknoopjes
- wit kantje
- copics Vooo - V12 - V17 - BV02 - BV 04 - E35 - E47 - E49 - E50 - E53 - RV10
- YG11 - YG 23 - G99

1 opmerking:

  1. ik vind het een heel leuk kaartje,mooi ingekleurd.
    ik kan niet wachten op de volgende kaartjes.

    groetjes....

    BeantwoordenVerwijderen