Welkom

vrijdag 2 augustus 2013

Kalenders

Wat een zomerweer is het! 
Van de meesten mag het wel een paar graden minder maar laten we maar niet mopperen want we hebben lang genoeg geklaagd over het koude voorjaar en begin van de zomer.
Het is zelfs voor freubelen eigenlijk te warm maar toch ben ik in slow-motion-stand nog steeds bezig.
Er vroeg iemand of ik 3 kalenders in de gewenste kleuren wilde maken. Een vriendin van haar wilde voor haar verjaardag graag een kalender en verder niets. 
De kalenders zijn ook al opgehaald en goedgekeurd ;-)
Deze is gemaakt met papier uit paperpad ~Country Boutique~ van Fancy Pants Design.
Bloemen (CR1201) en blaadjes, takjes (LR0192 en LR0227) zijn van MD.
Alle 3 de vintageplaatjes zijn van Gerda's Hobbyshop. 
Hier heb ik een plaatje (GH3080) gebruikt welke vanaf morgen (zat. 3 aug.) te koop is.
Deze kalender heb ik gemaakt met ~Vintage Spring Basic~ van Maja Design. 
Het plaatje staat op vel GH3039.
En deze is gemaakt met ~Life in the Country~ van Maja Design.
Dit plaatje staat op vel HH003.
De overige maanden zitten in een vakje achterop de kalender.
Bij de andere kalenders ziet het er hetzelfde uit. 
Nog even met z'n drietjes bij elkaar...

Groetjes,
Tineke

2 opmerkingen:

  1. Schitterend Tineke, ik vind het toppertjes
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige creaties tineke. Allemaal even prachtig.

    Bij toeval kwam ik bij dit blog terecht Gerda!!! Zag ook dat mijn blog in de lijst staat. Vind dat erg leuk. Ben ook gelijk volger geworden, kan ik al die prachtige creaties van iedereen bijhouden.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen