Welkom

dinsdag 25 mei 2010

Vrolijk kaartje met Helene Jolie



Hallo allemaal,

In de eerste plaats wil ik Jacomien bedanken voor het maken van de foto's en
Gerda voor het op het blog zetten van de kaarten.
Ik heb helaas een oudere computer waardoor ik dit niet zelf kan.

HD48 Helene kaartje
Bijgaand weer een kaart met een Helene plaatje.
Ik vind deze plaatjes erg schattig.

De gebruikte materialen zijn:
- scrappapier Magnolia paascollectie
- scrapkarton
- nestabilities ovaal en ovaal met schulp
- Helene knipvel
- Cuttlebug Die Vintage
- Cuttlebug embossingmal
- takjespons (floral punch)
- bloemetjes
- plakparels
- beetje glitter

Groetjes,
Hillie

1 opmerking:

  1. Hoi Hillie,

    Graag gedaan hoor het plaatsen van jouw kaartjes! Enne... ik heb de kaarten natuurlijk al kunnen bewonderen in de winkel, ik vind ze weer geweldig!
    Groetjes,
    Gerda

    BeantwoordenVerwijderen