Welkom

dinsdag 11 mei 2010

Cute Card "Gretel"


Hallo allemaal,

Voor dit kaartje heb ik de volgende materialen gebruikt.

- stempel CC design "Gretel"
- papier S.E.I.
- rood/rose en geel scrapkarton
- Cuttlebug Die "Vintage"
- bloemetjes (gekleurd met de airbrush)
- strassteentjes (gekleurd met de Copic stiften)
- blaadjes pons van EK Succes

Ik heb de stempel met de volgende stiften ingekleurd:
- gezicht, benen en handen E53, E00, E50 en wangen E02
- jurk en laarzen R35, R20, R11
- vleugel YG95, YG91, YG0000
- haar E35, E31, E21

Ik ben zelf erg weg van dit kaartje omdat ik hier de airbrush mooi op uit kon
proberen. De wolken heb ik gemaakt met behulp van een geschulpte Romakkaart.
Dit lukt ook met zo'n doosje waar krijt in zit, het is alleen wat lichter.

Groetjes,
Hillie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten