Welkom

donderdag 13 februari 2020

Marianne Design stempelkaarten met diverse technieken


Het is alweer een tijdje terug 
dat we iets plaatsten op dit blog.
Natuurlijk hebben we niet stil gezeten, 
maar met de feestdagen ertussen
 en de gezellige Hobbybeurs in Harderwijk 
kwamen we er gewoon 
niet aan toe om foto's te delen.

Vandaag wat foto's van de demokaarten 
gemaakt met verschillende technieken
 en de nieuwste stempels van Marianne Design.


Superleuk om te maken, 
niet moeilijk 
en zeker niet tijdrovend!


Dit is een speciaal embossingpoeder van WoW
 dat een beetje extra geeft aan deze kaart onder deze tekst...




Op de kaart hieronder, 
heb ik wat extra diepte gemaakt 
d.m.v. de Rock & Roll techniek 
in combinatie met goudkleurig metallic inkt.
In het echt nog mooier!



Deze beterschapskaart is inmiddels gegeven 
 aan Marianne Perlot van Marianne Design. 
Zij is afgelopen weekend gevallen 
en heeft haar arm gebroken.



Nog wat close-ups zodat 
de goudkleurige accentjes nog beter te zien zijn.



Op de kaart hieronder heb ik 
met Perfect Pearls
 een glimmermist gemaakt 
en deze lichtjes over de kaart gesprayt.



Op deze kaart hieronder heb ik 
 een hele andere layout gemaakt.

Door het subtiele gebruik van het 
glittersoft papier van Marianne Design 
kun je toch hier en daar je kaart leuke 
accentjes meegeven.

En ach ja....wat zal ik zeggen...
Ik hou gewoon van glitter!



Groetjes,

Marjolein

Geen opmerkingen:

Een reactie posten