Welkom

woensdag 30 oktober 2019

Foto's Demo 3 van 4 - Ineke Bezemer!


Vandaag zijn de schitterende kaarten 
van Ineke Bezemer aan de beurt!
Zij zit in het Designteam van Craft Emotions
 en Ineke is een ware kunstenares op het gebied 
van Vintage Creaties!

In combinatie met verschillende DDD stencils 
heeft zij schitterende creaties gemaakt
waar stuk voor stuk 
heel veel werk en liefde in zit.

Bent u er klaar voor?





Zij heeft 'Shakerkaarten' 
op een ander niveau getild!
Kijk maar eens wat ze als schudmateriaal 
gebruikt heeft op de onderstaande kaarten!
Ja, u ziet het goed, 
het zijn de schitterende steentjes van NUVO!
Net echte edelstenen!




Moest hier gewoon even 
een close-up van maken!
Deze winterse bloementoef is toch 
adembenemend mooi!
Als ik hartjes kon typen, 
had ik dat hier gedaan.






Ziet u de de hartjes hieronder
 als shaker materiaal?
Zo'n kaart zou ik maar wat graag 
in mijn brievenbus vinden, ha, ha.









En nog zoiets leuks, 
deze Amerikaanse brievenbus!







En natuurlijk hebben we ook foto's gemaakt 
van Ineke in Action! 


Ook voor een Memorydex creatie draait 
ze haar hand niet om!



Lieve Ineke, wat gaf je weer 
een super mooie demo!
We weten dat je fans je overal naar toe volgen, 
maar ik denk dat je er sinds zaterdag 
vast weer wat bij hebt gekregen!
Je gaf iedereen geduldig uitleg,
je had voor iedereen aandacht, 
echt geweldig.

Hopelijk tot een volgende keer!

Groetjes,

Gerda en haar team

2 opmerkingen:

  1. waw, dat is een fantastische reeks inspiratie voor shakercards en ander moois!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie kaarten die ik oon in het echt heb mogen bewonderen! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen