Welkom

woensdag 22 april 2015

Mooie demo Marjan van der Wiel bij Gerda's Hobbyshop


Afgelopen zaterdag was bij 
 een demo van Marjan van der Wiel.


Ook Astrid van Crea Astrid
 was op bezoek.
Altijd leuk en gezellig om 
bekende blogsters in het echt te ontmoeten.
Ankeline staat hier even gezellig 
bij te kletsen met de dames voordat 
de drukte begint.


De demo tafel stond vol met prachtige kaarten,
 doosjes en gepimpte artikelen van Let's Get Bizzee,
 waar Marjan onlangs ook een demo
van heeft gehouden.


Vintage liefhebbers zullen hun ogen 
weer kunnen uitkijken.
De creaties zijn weer 
voorzien van de nodige kantjes,
dubbele strikjes met brads,
ice steentjes, 
bloemen en Perfect Pearls.

Kortom, alles wat Vintage zo leuk maakt.

De schitterende plaatjes zijn natuurlijk 
van Gerda's Hobbyshop
 gecombineerd met de schitterende 
die hier perfect bij passen.






Hieronder wat projectjes die Marjan 
voor haar demo voor Let's Get Bizzee 
heeft gemaakt....



Dat mallen niet altijd het nieuwste 
van het nieuwste hoeven te zijn 
laat Marjan hieronder zien. 

Het kop en schoteltje is een wat 
oudere mal van Marianne Design, 
dat wel heel erg leuk staat bij 
dit Vintage meisje dat een theekransje houdt.




In plaats van een dubbele kanten strik met brad
 eens een dubbele strik op een andere manier.... 
met een strikjesmal.
Hoe leuk is dat!


Toen ik onderstaande cadeautje optilde 
hoorde ik iets rammelen...
Mmmmm,
heerlijke chocolaatjes! 


Een lief setje als kraamcadeautje 
met papier van Tilda, 
dat mooi stevig is juist 
voor dit soort projectjes.

 

Hieronder een mooie voorraadpot....


Marjan gaf aan dat er nog kopjes 
en andere dingen bij gemaakt 
zullen worden.
We zijn benieuwd!


Als laatste deze houten lantaarn
 die ze in Vintage stijl heeft gepimpt.




Natuurlijk foto's van alle kanten! 

We hopen dat u ervan genoten heeft
en dat het u zal inspireren 
tot het creëren van 
prachtige Vintage creaties.

Groetjes,

Gerda en haar team






7 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige creaties. Ik heb ze natuurlijk in het echt mogen bewonderen en dan zien ze er nog mooier uit.
    Ik zie dat je een foto van ons genomen hebt, was me helemaal niet opgevallen. Hihihi.
    Het was in ieder geval weer erg gezellig.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat ik al dit moois niet heb kunnen bewonderen! Petje af voor al de schitterende creaties Marjan!
    Groetjes van Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WoooooooooooW, das sind sooooooooooo schöne Sachen
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige creaties weer hoor Marjan! Jammer dat ik ze niet in het echt kon zien maar ik was helaas verhinderd afgelopen zaterdag. Volgende keer hoop ik je kaarten weer in het "echt" te kunnen bewonderen. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat heb ik weer genoten van deze prachtige creatie,s groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw Gerda dat is genieten zeg .......
    Stuk voor stuk prachtige vintage creatie's geraak niet uitgekeken prachtige inspiratie geef je door chique top kaarten Gerda !!!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen