Welkom

vrijdag 11 april 2014

Prachtig nieuw materiaal van Marianne Design - uit 'the Collection' van april


Marianne Design heeft deze maand
o.a. leuke woordmallen uitgebracht.
Deze kaarten mocht ik een paar
maanden geleden maken voor
'the Collection' van april dit jaar.

Op de letters van de kaart hierboven
heb ik glossy accents gebruikt
die ervoor zorgen dat er 
mooie glans op komt
en dat ze wat dikker worden.

De letters heb ik hier als een 
banner opgehangen,
net zoals de verjaardagsslingers
met teksten. :-)
Maar natuurlijk zijn ze ook 
ontzettend leuk om namen of
andere dingen mee te maken.


Op deze kaart heb ik het wat rustiger gehouden.
De woordmallen zijn een combinatie
van stempels en een woordmal.
Natuurlijk kun je de woorden uit
effen papier stansen, maar het kan 
natuurlijk ook heel leuk uit
designpapier met een leuk motiefje.


De banner met roosjes en kant
heb ik zelf gemaakt
en maakt het extra feestelijk.
afgewerkt met wat lovertjes
en stickles glitterlijm.

Alle materialen zijn van 
Marianne Design.
(behalve de lovertjes, 
basiskaart en vellum) 


Deze kaart is al enkele maanden geleden
gemaakt als felicitatiekaartje voor
iemand die oma werd.
Toen waren deze lettermallen
nog niet uitgebracht, dus kon ik 
deze kaart nog niet
van binnen laten zien.


.....de binnenkanten......



.... de achterkant......


Nog een leuk detail 
zijn deze miniklosjes
van Maya Road.
Wat Frantage op de  hoeken.....


De vierkantjes waar de uitgestanste
knoopjes op vastgemaakt zijn
is vilt en past leuk bij het
thema van deze kaart.



Natuurlijk heeft Gerda al deze 
materialen ook in haar winkel.

Groetjes,

Marjolein 

1 opmerking:

  1. Fantastic cards, love your style! Great colors and embellishments. :)

    Hugs, Anne.

    BeantwoordenVerwijderen