Welkom

zaterdag 22 maart 2014

Penny Black - stempelkaartje ingekleurd met Derwent Potloden


Het was al weer even geleden
dat er op dit blog een stempelkaartje
stond, dus laat ik vandaag 
een kaartje zien met 
een stempel van Penny Black.
ingekleurd met Derwent Coloursoftpotloden
en geurloze terpentine. 


Bloemen zijn gestanst met 
een Doohickey van Magnolia
en de uitgestanste vorm van het stempelafdrukje
is een Nestabilitie van Spellbinders.
Organza lusjes gemaakt.

De 'love-tekst' is een stempel
van Magnolia gestempeld met 
Distress Ink 'Fired Brick'.

Een taartkleedje achter 
het stempelafdrukje.
En roze plakpareltjes
op de bloemen.


Hier nog even een close up.
Wat Stickles glitterlijm op de wieldoppen
voor wat bling.

Groetjes,

Marjolein 


4 opmerkingen:

  1. Wat een superleuke en mooie kaart Marjolein, ik vind hem top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Marjolein, This card is so sweet and lovely. Beautiful design.

    with Love,
    Chelsea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marjolein,
    Wat een leuk kaartje ,heel tof met het kevertje .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ach! wat een snoezig plaatje! mooi gekleurd!! Nog bedankt voor je reacties op mijn blog.
    als je nog een exacte link hebt vd bloemen op jouw shabby chic blog, dan plaats ik die ook in mijn bericht.

    BeantwoordenVerwijderen