Welkom

woensdag 29 mei 2013

Woensdag 29 mei LADIES NIGHT en dit is de hoofdprijs die je kunt winnen!!


Achter de schermen is Gerda met haar team
hard aan het werk om alles klaar te maken voor
de 2e 'Ladies Night' .
Zie ook de info op de website van 
Gerda's Hobbyshop.

Ook dit keer is er een geweldige prijs te winnen.
Zoals op de foto's is te zien: 
een handig en mooi materialen molentje
voor op je hobbybureau.

Zeer royaal gevuld met allerlei bloemen,
lintjes, opbergbakjes en andere 
prachtige embellishments!
Teveel om allemaal apart op te noemen,
maar zeker de moeite waard!



 Op de foto hieronder is te zien dat het 
molentje driehoekig is en dus altijd wel ergens
tussen/ naast past.

Deze molentjes zijn nu ook te koop bij 
Gerda's Hobbyshop te Putten.


Op de foto's hieronder staat Gerda,
nog druk de laatste dingen te regelen
voordat morgen het 'bloemen' feest
kan beginnen!


Jacomien (links) en Ankeline (rechts)
zijn hier druk alles aan te vullen en op te bergen.


Ook Hillie en Ineke waren erg druk met 
de voorbereidingen.
Zij staan niet op de foto, maar de mensen
die wel eens in de winkel komen,
weten inmiddels wel hoe zij er uit zien. :-)

En ik?
Ach, ik liep overal tussendoor,
wat foto's te maken en alvast voor te genieten
met alle dames!
Want wij hebben er allemaal weer 
ontzettend veel zin in!

Maar het wordt pas echt een feestje
als jullie ook allemaal komen!!
Dus vergeet die 'bloemen' niet
en kom gezellig vanaf 19.00 
naar de winkel in Putten!

En wie weet, gaat u/ ga jij straks naar huis
met deze geweldige hoofdprijs!

Groetjes,

Gerda, Jacomien, Ankeline, Ineke,
Hillie, Margo en Marjolein 

4 opmerkingen:

  1. heb er veel zin in(moet even kijken hoe het gaat ben nu 37 weken en 3 dagen zwanger)

    en moet helaas alleen komen. (uit Lelystad)

    als alles goed gaat vandaag zien jullie mij vanavond

    groetjes cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezelligheid!
    't Is voor mij een beetje ver om te komen.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Gerda en medewerkers ik wens jullie een fantastische leuke avond met alle Lady's en vind dit een superleuk initiatief!! Veel plezier en groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. helaas kan ik niet niet komen vanavond (waar ik overigens erg veel van baal ),

    ik heb een bericht op me faceboek geplaatst van de top service

    zodra ik weer op en top fit en bevallen ben kom ik gouw weer een keer langs.

    BeantwoordenVerwijderen