Welkom

zaterdag 26 januari 2013

Vintagekaartje....

Hallo allemaal,

Het is al weer een tijdje geleden en heb best heel veel gedaan, maar kan weinig laten zien omdat het meest opdrachten zijn die ik nog niet mag laten zien....helaas. 
Maar vandaag heb ik een kaart voor jullie die ik volgende week ook mee naar de beurs neem. Ik heb deze keer met veel materialen van Joy!Crafts gewerkt.

Gebruikte materialen zijn:
-Line&Lene stencils rand (1201-0053), hartje (1201-0052)
-Vintage swirl bladeren (6002-0163)
-Clearstempel (6410-0010)
-Blaadjes Cheery Lynn
-Plaatje Gerda's Hobbyshop (GH3032)
-Scrappapier Kaiserkraft Madame Boutique klik hier
-Diversen scrapbloemen
-Kant en Seambinding
-Ice Rhinestones, bloemetjes en hartjes

Alle bovengenoemde materialen zijn verkrijgbaar bij Gerda's Hobbyshop.
Hebben jullie trouwens de nieuwe vellen gezien die ze weer uit heeft gebracht....ze zijn echt weer prachtig!!!!
Ik ga er mee aan de slag voor de beurs voor volgende week. Heb weer genoeg te doen!!lol
Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend toe. Bedankt voor het langskomen en graag tot de volgende keer!



3 opmerkingen: