Welkom

donderdag 29 november 2012

Cupcake kaart.

Hallo allemaal,

Vanaf vandaag probeer ik hier ook iedere week een kaart op het blog te zetten. Vandaag heb ik een Cupcake kaart gemaakt. 
De vierkante mal Noor! (6002-0147) en cupcake (6003-0021) zijn van Joy!Crafts. Het scrappapier en plaatje zijn van Papermania.
De takjes en swirl zijn van Cheery Lynn. De brad, Ice Rhinestone, seambinding en kant zijn allemaal bij Gerda's Hobbyshop te koop. Ook de scrapbloemen die ik voor deze kaart gebruikt hebt zijn bij haar te koop. 
Sinds gisteren heeft ze trouwens weer geweldige leuke bloemetjes en bedels binnen....echt ontzettend leuke decoratie op je kaart!! Dus ik zou zeker een keertje gaan kijken.
Ik kom snel weer terug met een aantal demokaarten. In ieder geval heel erg bedankt voor het langskomen en graag tot de volgende keer!!



2 opmerkingen: