Welkom

woensdag 4 maart 2020

Demo kaarten met nieuwste bloemenstempels van o.a. Studio Light


Afgelopen zaterdag 29 februari 
mocht ik bij Gerda's Hobbyshop te Putten 
een demo verzorgen met verschillende 
stempeltechnieken.
Super leuk natuurlijk.

Ik heb dit keer 
de nieuwste bloemen stempels 
van Studio Light gebruikt, 
maar op een andere manier....


Leuk om zelf achtergronden te maken, 
hier een beetje nonchalant....


En op deze kaart hieronder 
wat rustiger...


De stempelinkten die ik gebruikt heb 
zijn Distress inkten i.c.m. de 
direct-to-paper techniek, 
erg leuk om te doen!


Ook voor deze 2 rozenkaarten hieronder 
heb ik deze snelle stempeltechniek gebruikt.
Prachtig in blauw-paars...


maar ook heel mooi in oranje - roze!


De tulp heb ik wat traditioneler gebruikt :-)



Op deze kaarten hieronder heb ik 
de Rock & Roll techniek gebruikt, 
geeft je afdruk net iets meer diepte!
Hier heb ik gebruik gemaakt 
van de stempels van Marianne Design.
Deze had ik op de beurs 
ook mee als voorbeeld.


Hieronder een techniek 
met embossingpoeders zonder Versamark!


Deze combinatie in blauw - zandkleur 
vond men ook mooi. 


Groetjes,

Marjolein



1 opmerking: