Welkom

dinsdag 24 september 2019

Sneakpreview - Jenine's Mindful Art Collection - Art Journal project


Hi allemaal,

Vandaag een Sneakpreview 
van Jenine's Mindful Art Collection 
van Studio Light, 
die binnenkort in de winkel 
te verkrijgen is.

Hele leuke serie met hele diverse materialen.
Paperpads, scrapvellen, A4 Designpaper,
mallen, stempels, maar ook 
stencils en ricepaper.

Het neusje van de zalm is voor mij 
het wrapped Art Journal 
dat je helemaal naar eigen inzicht 
kunt bewerken.



De grotere mal hieronder is een pocketmal 
speciaal voor de Memorydex.
Heel tof ook is de alfabet set.


Deze beauties liggen al klaar op m'n bureau 
want dit gaat zeker op de cover 
van het Art Journal komen!


En dit is hem dan, 
het neusje van de zalm!!



Ben heel benieuwd naar de mogelijkheden 
van dit papier.
Het voelt aan als heavy cardstock, 
met aan de ene kant een grove structuur 
en aan de andere kant gladde structuur.
Net als bij het aquarelpapier 
van Tim Holz/ Ranger.



Mochten jullie nieuwsgierig zijn naar 
deze producten, 
ik heb net met deze materialen 
een flip through flimpje opYouTube (klik hier) geplaatst.
Daarin kun je net even wat meer zien. :-)

Binnenkort zal ik een filmpje plaatsen 
waarin ik dit Art Journal laat zien
nadat ik het bewerkt heb!

Dus hou de site in de gaten!

Tot gauw,

Marjolein



1 opmerking:

  1. Mooie lijn. Heb Jenine afgelopen zaterdag in Rijsen gesproken en gezien wat ze allemaal met deze lijn had gemaakt en wat er mogelijk is! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen