Welkom

vrijdag 16 mei 2014

Paarse old timer

Hallo allemaal,

Hier weer eens een kaartje van mij.

Deze kaart is naar aanleiding van de challange op ons blog. Ik had gistermiddag de kaarten bewonderd, die jullie ingestuurd hadden en toen leek het me toch ook wel leuk om die uitdaging aan te gaan (natuurlijk buiten mededinging)!
Toen ik tussen mijn plaatjes zat te bladeren, kwam ik deze paarse auto tegen en vond het wel leuk om daar wat mee te doen.
Ik heb spiegelkarton/papier van Papicolor gebruikt achter het plaatje en achter het paarse scrappapier. Ook de gears (radartjes) zijn van dit karton. Ik vond dit er wel bijpassen, omdat het chroom van deze auto ook zo glanzend is gepoetst. Het is wel redelijk bling bling, maar ik vond het contrast wel grappig!
Het is wel lastig om dit goed op de foto uit te laten komen.
De gear rand is van Memory Box, nr. 98849 en de fotostrip is van Joy, nr.6002/0278.
Het plaatje is Vintage vel GH3124.

Hier nog wat details:

 
Fijn weekend allemaal,
Ankeline



6 opmerkingen:

  1. Helemaal leuk!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een blitse kaart met een blitse auto!
    Prachtig hoe alles perfect bij elkaar past. En wat zijn die filmstrips leuk zeg! had ze nog niet in het 'echt' gezien!
    Supergeslaagd Ankeline!
    Groetjes,

    Marjolein

    ps. Deze stoere paarse mannenkaart is een leuke tegenhanger van de voornamelijk vrouwelijke kaarten. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie mannen/jongenskaart.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een leuke en stoere jongenskaart zeg. Nooit verwacht dat je met de kleurencombi van deze challenge ook een mannenkaart zou kunnen maken.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig mooie kaart Ankeline, ik vind hem top.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gave kaart in mooie kleuren!!
    Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen