Welkom

donderdag 12 mei 2011

Marieke's design



Hallo allemaal,

Nog een kaartje.
Ik had er voor de Pasen al een aantal klaar, maar sindsdien nog geen tijd gehad om ze om het blog te plaatsen.
Met de Pasen hadden we een familie weekend en vorige week ben ik met manlief een paar dagen met de sleurhut weggeweest. We hebben heerlijk weer gehad, dus lekker gefietst en buiten gezeten met een boek. Ik had wel wat materiaal meegenomen om te borduren, maar daar is niet zoveel van gekomen. Er stond namelijk te veel wind, alles waaide onder je handen vandaan. Ik heb dan ook een keer een sprintje moeten trekken om mijn kaart te redden.

Nu maar eens even tijd gemaakt om ze op het blog te plaatsen. Ik ben er toch altijd wel een poosje meebezig, omdat mijn typesnelheid niet al te snel is.

Gebruikte materialen:
- paars van Bazill
- papier van Papermania blok Boysenberry
- blaadjes stans Marianne Design LR 0156
- rand is een stans van Crealies Nr. 10
- takjes Mc Gill pons
- witte hartjes
- spray
- diverse bloemen
- knipvel Marieke's design 2308

Groetjes,
Ankeline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten