Welkom

maandag 19 april 2010

Magnolia


Hallo Allemaal,


Hier een van mijn eerste creaties met de copics, ben er wel redelijk tevreden over! De schaduwen zullen wel niet helemaal realistisch zijn, maar dat hoop ik zaterdag 17-04 bij de workshop van Nicole te leren.

Materialen die gebruikt zijn:
- mal en bloemen van Nellie Snellen
- Stippeltjesachtergrond gemaakt met een mal van de Cuttelbug
- blaadjes pons is van punch&bunch
- scrappapier uit blok Basic Grey; Sugar Rush
- tekststempel van Marianne Design

Bedankt voor het langskomen en ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Laat gerust een reactie achter.

Groetjes,
Ankeline

2 opmerkingen:

  1. Ankeline een leuk kaartje heb je gemaakt.
    Wat betreft het inkleuren met de copic's is het je aardig gelukt,maar ik denk dat je van Nicole vast het één en ander hebt opgestoken,waar je weer mee vooruit kunt.
    Succes met je volgende kaart.

    Jacomien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi ankeline je heb een mooi kaartje gemaakt zo goed als jij het doet dat kan ik nog niet vind het best nog wel moeilijk. maar goed ik blijf oefenen. jou kaartje is echt super

    groetjes marina

    BeantwoordenVerwijderen